بی صدا فریاد کن




























هم سلولی...



حالا دیگه   زمان :فریاد زیر اب.درد بی صدا.شنا بر خلاف مسیر اب.فریاد درسکوت.خنده در دل.اشک پشت پلک.اما عشق را چگونه میتوان فریاد نکرد.مگر میتوان در سکوت  گفت انچه را باید.زمانه خوب پند می دهد.می اموزد که فریاد بزن سکوتت را در دل چاه وفریاد بزن اما بی صدا .وای از دل ها چه رنج ها را که بایدتحمل کنند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت11:31---29 ارديبهشت 1392
سلام عخشم خعل گشنگ بود
اما اون یکیا ی چیز دیگست...
من اصلا از حرفات چیزی نمیفهمم


نگار
ساعت7:14---29 ارديبهشت 1392
خوبی ؟

من اصلا گفتم نیا تو وبلاگم ؟

من گفتم بیا ببین آهنگ جدیدم خوبه یانه بعد هم ناراحت بودم گفتم آهنگ جاستین نمی آید به نظرت چی کار کنم ؟

تازه دقیقا 90 ساله ته ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 29 ارديبهشت 1392 / 23:21 /
- Online Support by www.1abzar.com --->